Når uheldet er ude...

 

For at indsende en reklamation skal du udfylde formularen nedenfor. Vi vil gerne give dig den bedst mulige service, og derfor er det vigtigt, at du udfylder formularen korrekt og vedhæfter dokumentation. Bemærk at alle felter skal udfyldes og at vores privatlivspolitik skal accepteres for at du kan indsende en reklamation.
En reklamation indgives i henhold til gældende frister. Du kan finde garantibestemmelserne her.

Hvis du har spørgsmål eller yderligere information til en allerede indberettet sag, beder vi dig venligst sende en mail til service@rationel.dk

 

1 Ordrenummer og reklamationsårsag
2 Vedhæft dokumentation
3 Kontaktoplysninger og monteringsadresse
    • Indtast ordre- og serienummer*
    • Beskriv reklamationsårsag*
    • Hvor kan jeg finde ordre- og serienummer?
    • Vinduer: Du finder ordrenummeret på dine Rationel vinduer og døre i afstandsprofilet mellem glasskiverne. Det er det eneste nummer, som indeholder en skråstreg, og der vil være enten 6, 7 eller 8 cifre før skråstregen. Hvis dine døre og vinduer er leveret efter januar 2006 består ordrenummeret af 7 cifre før skråstregen og starter med 10-, 11-, 12-, 13-, 14- eller 15. Er dine vinduer og døre leveret efter januar 2019 består ordrenummeret af 8 cifre før skråstregen og starter med 2- eller 3.
    • Døre: På den label der sidder ved dørens hængsel.