Elev udlært som salgsassistent

Rationel søger teknisk supporter

Navne | Januar 2022

Tillykke og velkommen

Fra piccoline, til elev og nu fastansat som intern sælger hos Rationel

For Amalie K. Nielsen var Rationel et oplagt valg, da virksomheden for et par år siden søgte en elev. Hun kendte Rationel fra sin tid som piccoline.

Under sin elevtid har Amalie naturligvis opnået et stort indblik i, hvad Rationel er for en virksomhed: – Det er et godt sted med erfarne kolleger, og her er en tryg hverdag. Det betyder meget, siger Amalie. Hun har lært og prøvet sig selv af i forskellige teams, og da hun landede i Nyhuse teamet var der ingen tvivl hos Amalie: – Fra september ’21 og indtil nu, har jeg været i Nyhus-teamet. Fra det øjeblik jeg startede, tænkte jeg: fedt, det er det her, jeg vil! Det hele faldt ligesom i hak.

Amalie afsluttede sit elevforløb i sidste uge med topkarakter og har takket ja til en stilling som Intern salgsassistent.

Titlen er ny, men alt andet er, som det plejer: – Selvom jeg har været elev, har jeg været helt på lige fod med alle fastansatte. Jeg har mine egne kunder, så for mit vedkommende er der ikke rigtig en forskel.

Stort tillykke Amalie med det flotte forløb! 💐

For yderligere information, kontakt

Heidi Andersen | Teamleder Nyhuse, Rationel
ha@dovista.dom

Om Rationel

Rationel er et anerkendt kvalitetsbrand inden for facadevinduer og døre. Vores produkter skræddersys efter kundens ønsker og behov og passer både til nybyggeri og renovering. For det blotte øje er alle vinduer og døre måske ens. Sådan er det ikke for os. Vi ser forskellen, og vi er drevet af detaljen.

Rationel har mere end 60 års erfaring med vinduer og døre. Hver dag gør vi os umage for at leve op til kundernes forventninger. Vi tager ansvar både, når det gælder vores produkter og det samfund, som omgiver os.

Rationel er danskejet og indgår i DOVISTA A/S, som består af en række førende døre- og vinduesvirksomheder og brands i Europa. DOVISTA A/S ejes af VKR Holding, der beskæftiger ca. 16.000 medarbejdere i mere end 40 lande. Læs mere om Rationel