Søg job som servicekoordinator

Rationel søger teknisk supporter

Service Coordinator

Trives du med rådgivning og koordinering

Vi søger en Service Coordinator, som skal være med til at sikre, at Rationel yder den bedste service over for såvel kunder som samarbejdspartnere. Du bliver en del af et serviceteam, der arbejder tæt sammen om at håndterer sagsbehandling, rådgivning, reklamationsbehandling og kundeservice.

Primære arbejdsopgaver

  • Sagsbehandling, rådgivning og telefonbetjening af kunder fra det danske marked inden for vinduesbranchen
  • Koordinering af sager fra start til slut
  • Booking af montør samt koordinering af serviceopgaver
  • Diverse administrative opgaver
  • Bindeled mellem kunde, service og salg

Du får det fulde ansvar for dine egne sager samt for at sikre afvikling af sagerne i samarbejde med montører og partnere, med stor inddragelse af kunderne i processen. Du får desuden selv ansvar for at skabe overblik over egne sager og give det videre til vores montører og kunder. En vigtig faktor er, at levere kvalitet i arbejdet, både over for kunden, internt og i kvalitetsarbejdet med produktionen.

Din succes i jobbet

Din succes i jobbet afhænger af din byggetekniske baggrund og evne til, at yde den gode kundeservice i telefonen. Det er yderst vigtigt, at kunderne får en god oplevelse og efterfølgende føler sig trygge i at vi hjælper dem. Du skal kunne kommunikere klart og tydeligt både mundtligt og skriftligt. Derudover skal du trives med samarbejde i et team. En stor del af opgaverne i afdelingen kommer fra et fælles sagsstyringssystem, og det er derfor yderst vigtigt, at vi i tæt samarbejde sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret og kun af én medarbejder.

Arbejdsmiljø

Vi tilbyder en stilling i et engageret team i en uformel virksomhed, der har stor fokus på medarbejdernes trivsel. Vi arbejder aktivt med arbejdsmiljøet, for at sikre medarbejdernes arbejdsglæde og motivation.

Hvem er du?

  • Har du baggrund som trælastsælger, tømrer eller anden byggeteknisk uddannelse, er det en stor fordel.
  • Du skal være vant til at arbejde med rådgivning, reklamationsbehandling, salg og kundeservice – gerne inden for byggebranchen.
  • Du er en erfaren bruger af IT, herunder Office pakken og meget gerne SAP.
  • Kendskab til vinduesbranchen vil være en fordel.
  • Du skal have et godt menneskekendskab, være god til at lytte og kunne tilpasse din tilgang til den enkelte kunde, så vi sikrer, at man finder den rigtige løsning første gang.
  • Det er ligeledes vigtigt, at du formår at være troværdig og imødekommende over for kunderne, selv i de svære samtaler.
  • Som person er du handlekraftig og arbejder systematisk, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst. Du er tålmodig og modstandsdygtig.
  • Det er vigtigt for vores kunder, at du har evnen til at strukturere informationer, så det kan formidles til andre.

Arbejdssted

Rationel
Dalgas Allé 7
7400  Herning

Tiltrædelse

Arbejdstid: 37 timer pr. uge mellem kl. 7.00-16.00 / 7.00-15.30

Tiltrædelse: Snarest mulig.

Er du interesseret?

Send din ansøgning snarest til job@rationel.dk mærket ’Service Coordinator’

Ansøgninger behandles løbende.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Service Manager John Trane på telefon 2010 2634

Om Rationel

Rationel er et anerkendt kvalitetsbrand inden for facadevinduer og døre. Vores produkter skræddersys efter kundens ønsker og behov og passer både til nybyggeri og renovering. For det blotte øje er alle vinduer og døre måske ens. Sådan er det ikke for os. Vi ser forskellen, og vi er drevet af detaljen.

Rationel har mere end 60 års erfaring med vinduer og døre. Hver dag gør vi os umage for at leve op til kundernes forventninger. Vi tager ansvar både, når det gælder vores produkter og det samfund, som omgiver os.

Rationel er danskejet og indgår i DOVISTA A/S, som består af en række førende døre- og vinduesvirksomheder og brands i Europa. DOVISTA A/S ejes af VKR Holding, der beskæftiger ca. 16.000 medarbejdere i mere end 40 lande. Læs mere om Rationel